Zwroty i reklamacje

Twoja obecność na tej stronie oznacza, że myślisz o zwrocie zakupionego produktu z uwagi na jakąś jego wadę. Jeśli faktycznie taką stwierdziłeś, przyjmij nasze szczere przeprosiny. Dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty były wysokiej jakości, dbamy o nie na magazynie, a przed wysyłką dokładnie zabezpieczamy.

Pamiętaj, by sprawdzić przy kurierze stan Twojej przesyłki - korzystamy ze sprawdzonych i rzetelnych dostawców, ale wypadki niestety się zdarzają. Jeśli stwierdzisz jakieś uszkodzenia, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody. 

Abyśmy mogli sprawnie rozpatrzyć Twoją reklamację lub zwrot, skorzystaj z poniższego formularza do pobrania, uzupełnij go i prześlij w formie elektronicznej na adres: sklep@makehome.pl lub w formie pisemnej na adres: Make Home Hubert Świątek, ul. Krajowa 17, 62-025 Kostrzyn

W opisie reklamacji zawrzyj informacje i okoliczności związane z reklamowanym produktem (zwłaszcza rodzaj wady i datę jej wystąpienia), informację na temat Twoich oczekiwań w związku z reklamacją oraz dane kontaktowe. 

Taka forma zgłoszenia nie jest co prawda obligatoryjna, ale pomoże nam szybciej rozwiązać nasz wspólny problem. Postaramy się ustosunkować od Twojego zgłoszenia jak najszybciej po jego otrzymaniu, ale na pewno nie później niż w ciągu 14 kalendarzowych dni od otrzymania reklamacji.

Wersja do pobrania:  Formularz reklamacyjny